Arjan op bezoek! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anne Molder - WaarBenJij.nu Arjan op bezoek! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anne Molder - WaarBenJij.nu

Arjan op bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Anne

02 Januari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Op donderdag 19 December was het dan eindelijk zover; opnieuw kon ik naar het vliegveld om bezoek op te halen. Deze keer was het Arjan die me 2 weken op kwam zoeken, en als verrassing stond ik hem op te wachten. Na elkaar zo’n 16,5 week niet gezien te hebben was het moment dan eindelijk daar!

We hebben 2 super weken gehad, met als hoogtepunten een 4 daags bezoek aan Langkawi, waar we tevens kerst hebben gevierd, en het vieren van oud & nieuw in Kuala Lumpur. Vooral op Langkawi was het ultiem genieten. We hebben een scooter gehuurd en hebben hier 3 dagen lang op rondgecrosst. We hebben gestopt bij paradijselijke stranden en mooie uitzichten. Ook de mooie, groene natuur die het eiland te bieden heeft hebben we niet aan ons voorbij laten gaan. We zijn van rotsen afgezwommen die uitkwamen in een nature pool. Daarnaast hebben we ook een bezoekje gebracht aan de cable car. Het waren 4 heel relaxte dagen, een echt vakantie gevoel overheersde. We sliepen in een homestay, die midden tussen de velden met de waterbuffalo’s lag. Onderweg zijn we ook veel rijstvelden tegengekomen, dat blijft een bijzonder gezicht om te zien. Kerst hebben we dus ook hier gevierd, en vooral Arjan heeft ervoor gezorgd dat het kerstgevoel toch naar boven kwam, want het blijft gek om het te vieren met 30 graden.

Helaas moest ik tussendoor ook gewoon enkele dagen werken en deze dagen is Arjan er alleen op uit geweest. Hij heeft veel dingen zelf bezocht, maar op de dagen dat ik ook vrij was zijn we samen op pad geweest. Zo hebben we ook Templer Park bezocht, een park in de buurt van KL. Enthousiast begonnen we aan de tocht en onderweg kwamen we dan ook veel mooie natuur en watervallen tegen, totdat we de eerste bloedzuigers op onze voeten hadden zitten. Bah, vieze dingen zijn dat. De terugweg bestond dan ook vooral uit doorlopen en zo snel mogelijk weer terug naar het beginpunt. Ondanks dat was het een mooi gebied.

Arjan is gisterochtend vroeg weer vertrokken richting Nederland en ik heb mijn werkdag er inmiddels alweer opzitten, nog 9 werkdagen te gaan.. Over precies 2 weken zit mijn stage bij Asia Experience Tours er alweer op, en over 2,5 week zal ik dan ook alweer terug vliegen naar Nederland. Ja, de tijd vliegt.. Maar, langzaam aan kijk ik er ook naar uit om iedereen thuis weer een dikke knuffel te geven! Tot die tijd ga ik hier nog lekker genieten van de warmte en het chille, relaxte leven in de drukke stad.

Liefs



  • 02 Januari 2014 - 13:39

    Wilma Schutten:

    Super anne! Ik verlang er ook naar om je weer te knuffelen! Tot gauw!

  • 02 Januari 2014 - 16:06

    Anja:

    Succes met je laatste werkdagen. Geniet nog even daar en tot (redelijk) snel.

    Groetjes,
    Anja

  • 02 Januari 2014 - 19:29

    Ruud En Ria Verheijen:

    Hallo Anne,

    Bedankt weer voor het leuke verslag,nog enkele weken hard werken,en dan zien we jou weer in levende lijve in Nederland.
    Wij kijken er naar uit.
    Volgens ons is het een leerzame periode geweest,en als je dan ook nog een beetje vakantie gevoel erbij hebt,wat wil je dan nog meer.
    Heel erg leuk dat jullie samen kerst gevierd hebben,lijkt ons heel bijzonder.
    Wij wensen jou nog heel veel (werk)plezier en het allerbeste voor 2014.
    Lieve groetjes Ruud en Ria.
    P.s. wij hebben al nieuwe honden kaarten gekocht..............

  • 03 Januari 2014 - 16:03

    Ans Te Molder:

    hallo Anne alle goeds voor het nieuwe jaar Ik heb net je verslag gelezen . hartstikke leuk geniet van de laatste weken goeie reis terug en dan tot ziens Ans en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 7262

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: